torstai 1. marraskuuta 2012

Haaste :)



Haasteen säännöt :
Jokaisen haastetun henkilön täytyy vastata niihin 10 kysymykseen jotka haasteen antaja on esittänyt ja postata vastaukset blogiinsa. Valitse sitten 5 uutta haastettavaa ja linkitä heidät postaukseesi. Keksi 10 uutta kysymystä joihin haastettujen tulee vastata. Vastaavat samoihin kysymyksiin kuin minä. Älä haasta sitä henkilöä jolta sait tämän. Ps. En haasta ketään! Kaikki saa tehdä samoilla kysymyksillä jos haluu :)

1. Korkein koskaan hyppäämäsi este?
Oiskohan joku 90-100cm :)

2. Koulu, este vai kenttäratsastus?
Esteratsastusta oon eniten treenannut, maastoesteetkin on tosi kivoja, mutta toi kouluratsastus ei oikeen oo mun juttu :) Esteratsastus on se mun juttu (; Luulisin ainakin xd
3. Parhaat puolet lempihevosessasi?
Masissa on hyvää että hän on herkkä avuille ja pidätteet menee läpi lähes poikkeuksetta :) Vauhtiakin löytyy maastossa ainakin (;
4. Lempi hevostarvike merkkisi?
Emmä oikeen tiedä, B vertigon vaatteita mulla on pari ja sitten Masilla on joitain royal equusin huopia... Kaikki merkit menee, ei sillä oo niin välii kunhan tuote on kiva (;5. Mikä on parasta bloggaamisessa?
Kaikki on tosi kivaa, en oikeen tiedä mikä on kivointa. Kuvien muokkaaminen on tosi kivaa ja ulkoasun muokkaaminen. 
6. Kummasta pidät enemmän; leppoisasta maastolenkistä ilman satulaa vai kunnon hikisestä ratsastustunnista?
Riippuu tilanteesta (; Joskus on kiva maastoilla ja välillä kiva treenata ihan kunnolla. Kummatkin on kivoja mutta ne täytyy pitää tasapainossa
.7. Oletko koskaan uittanut hevosta? Mitä pidit jos olet?
Juu oon mä leirillä uittanut ja oli tosi kivaa (;


Siinähän uitan ;)

8. Oletko koskaan ratsastanut pelkästään riimulla?
Juu oon mä mennyt Masilla muutamaankin kertaan.


Siel oli kyylmää (;

9. Lempi hevosrotusi (tai monta)?
Tykkään tosi paljon Arabeista, koska ne on siroja ja kuuntelee hyvin. Sitten ihan vastakohtana tykkään lepposista karvapallero poneista esim Irlannin cobeista :3 
10. Oletko koskaan hypännyt maastoesteitä?
Juu leirillä oon hypännyt useammankin kerran ja oli tosi hauskaa! Suosittelen ;) 

4 kommenttia:

  1. On äärimmäisen tyhmää mennä Masin kaltaisella hevosella pelkän riimun kanssa. Sun taidoilla siis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pientä kateutta? (; Ei se auta että tulet muita haukkumaan tänne anonyyminä, musta tuntuu että et saa yhtään nopeammin omaa hevosta, mitä nyt tekstistäsi voi päätellä. Paha sanoa kun en suo tunne, mutta tosta tekstistä päätellen oot vaan äärimmäisen katellinen :)

      Poista
    2. LOL! ootko ollu ees kattooskun pinja ratsastaa, ja eihän se sun asias ole miten toiset ratsastaa.

      Poista
  2. Juu siis, Masi on kiltti hevonen ja sun on varmaan aika paha sanoa kun et tunne muo tai mun hevosta. Ja minä kyllä itse tiedän mihin mun taidot riittää että kiitos neuvoista, mutta en pyytänyt/ erityisemmin kaipaa niitä :)

    VastaaPoista